Sabtu, 14 Ogos 2010

MARI DENGAR CERAMAH RAMADHAN



Marilah dengar ceramah. Jika kita sudah lama tidak menghadiri majlis ilmu, maka eloklah kita dengar ceramah daripada ustaz yang ada di YOU TUBE. Sebab dunia di luar sana dipenuhi dengan semangat keduniaan dankebendaan yang menggila, yang boleh menyebabkan kita terjerumus di kalangan orang-orang yang sesat dan lalai.

Sebab itulah Islam mewajibkan kita solat 5 kali sehari. Seminggu sekali lelaki wajib mendengar khutbah Jumaat supaya kita sentiasa berpegang kepada Islam yang suci. Dan yang lalai Jumaatnya sebanyak 3 kali Jumaat boleh munafik!

Ok....itu sajalah bebelan aku tengah hari ini, banyak-banyak nanti menyampah pulak kalian. Apa yang aku lakukan pagi tadi?

Hari Sabtu ini aku rehat habis. Pagi basuh kereta sendiri (jimatlah RM 22.00 untuk dua kereta buruk aku itu). Produk BIO ASLI yang aku tempah petang samalam sudah pun sampai di depan pintu. Kurier GDEX memang hebat. 3.00 petang semalam aku faks, jam 11.00 produk sudah sampai. Petang ini produk itu kena hantar segera kepada pelanggan.

Kawan seorang itu mendakwa ubannya semakin berkurangan setelah menggunakan minyak rambut kelapa dara. Sorang lagi tu menjelaskan ruam anaknya hilang setelah mengguna menyapukan minyak kelapa dara. Dah hampir dua tahun aku jadi stokis, macam-macam testimoni yang aku dapat. Cuma aku tidak dokumentasikan. Paling ramai adalah aku dapat menyelesaikan masalah dalaman rumah tangga!

Ikutilah TESTIMONI terkini daripada syarikat.

Tiada ulasan: