Sabtu, 29 Januari 2011

PREPAID TERMURAH DI MALAYSIA

DENGAN XOX ANDA
JIMAT 50% KOS PREPAID ANDA!


Malam ini aku mengaturkan temu janji dengan Sdra Sukor XOX, Sdra Suhood Kanapi
dan Zailani Ahmad. Aku menunggu Sdra Sukor dari Pt Raja di
Petronas Parit Sulong.

 Sdra Sukor XOX datang dengan Kelisa Kuning

Sdra Suhood membawa sahabat Tabligh. Lokasi pertemuan
JFC TOMYAM.

 Sdra Sukor XOX menerangkan selama 1 setengah jam tentang kelebihan XOX.
Panggilan serendah 8 sen 30 saat pertama, dan 7 sen 30 saat kedua. Seminit 15 sen sahaja.
SMS percuma sebanyak 2000 sms selama setahun.
No bermula dengan 010.


Harga yang terbaik jadi pilihan ialah RM 60 yang mengandungi RM 45 nilai panggilan.RM 15 UTK KEAHLIAN.
Jika biasanya kita guna prepaid RM 100 sebulan, dengan talian XOX ini, kita akan hanya menggunakan
RM 50 sebulan. Menjimatkan bukan?


Kan aku dah pakai setengah tahun, aku memang rasa sangat jimat berbanding nombor
hp aku yang satu lagi tu! Setelah 6 bulan aku pakai XOX, barulah aku cerita kepada kawan-kawan
supaya mereka juga dapat berjimat. Syarikat ini pun tak mengganggu macam yang satu lagi tu
asyik hantar SMS SPAM, iklan entah apa-apa. XOX tak pernah kacau aku macam tu.



CLOSING ....Macamana Cikgu Zailani, nak ambik line XOX ini?
"Saya berminat sangat, kerana ia menjimatkan, tetapi saya sayang nombor lama saya ni"
"Oh itu mudah saja Cikgu Zai, nombor lama boleh dikekalkan, ambil masa seminggu ok"
"Ok kalau begitu saya setuju jadi pelanggan XOX" 





Bagi mereka yang nak beli pakej paling murah, harganya RM 20.00
Sesiapa yang berminat hubungi saya seperti talian di atas banner blog itu!
010-3443 880  ingat 010-3443 880





Mengapa XOX DYMIUM murah? Cuba bandingkan
Syarikat W X DAN Y mengenakan bayaran untuk panggilan 
sebanyak 30 sen - 39 sen SEMINIT (berbual)
Tetapi XOX BAYARAN UNTUK PANGGILAN cuma
15 sen SEMINIT untuk ke line C
18 SEN ke Syarikat lain. (M dan D)





Kenapa syarikat W X dan Y mahal?
Mereka nak bayar iklan TV, Radio,Akhbar dan Majalah yang kosnya dibayar oleh kita!
Mereka juga nak buat papan iklan billboard di Highway dan kawasan strategik!
Harganya jangan tanya puluhan ribu sebuah.





XOX dipromosi melalui sistem orang ke orang
mulut ke mulut, 

Tunggu APA LAGI hubungi aku
010-3443 880

6 ulasan:

en_me berkata...

leh broadband tak cekgoo.. uhuhu

MSOM berkata...

Broadband XOX tak ada lagi
Akan datang kut?

mak encik | SZ berkata...

line coverage ok tak cikgu msom?
camne nak check ye?

MSOM berkata...

Coverage ok sangat, krn ia sub daripada syarikat CXXXXM.

Taip je DYMIUM XOX di GOOGLE

MOHD NAJID berkata...

saya nak daftar xox dan kekalkan no.lma talian redtone tp kontrak setahun redtone belum tamat..boleh ke?

Mat Som Sadona berkata...

Sdra Najid,Sgl pertanyaan sila hubungi eksekutif XOX kami
di no 010-3184 855