Rabu, 13 April 2011

SEDETIK DI HOSPITAL BATU PAHAT

Nampak berwarna-warni pulak apabila letakkan follower ni kat atas tu.
Terima kasihlah banyak-banyak kepada yang sudi jadi Follower aku....
 My Wife ada temu janji dengan doktor
Aku ambik CUTI CRK atau yang dikenali
CUTI REHAT KHAS.
Biasa dia drive sendiri, tetapi sejak Aliff dah tak boleh diam ni...Aku kena ambik cuti.
Motto Anak Murid Didahulukan, Pencapaian UPSR diutamakan
kenalah simpan dalam booth keretaku.

Ada bawak GL tak?
Wa mana ada GL, wa kelja tanam sayur...! 
(Gambar kali ni tak berapa jelas, sebab guna hphone)


Kat depan aku ko pegang2 suami ko ya?

 Lama betul nak jumpa doktor....sabar....sabar....
Tadi doktor-doktor tu berpakaian kasual,
sekarang dah pakai baju doktorlah pulak....
Besar nanti aku nak jadi doktorlah...Er Doktor apa ya?
Ha.......Doktor Cermin!

(Buat kerabatku, usah tertanya-tanya. Pn Hamidah cuma menjalani rawatan berkala kerana faktor kesihatan semenjak 2009......Sekarang tinggal 3 bulan sekali jumpa doktor di Pakar 1, hospital Batu Pahat ini).

6 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Oh sakit yg hari tu ke? Moga K.Ida kembali sihat.

MSOM berkata...

Ya.....betoi tu, dah semakin sihat dah...Alhamdulillah.

aza ni berkata...

salam cikgu
moga kesihatan cikgu sekeluarga terbaik.

mak encik | SZ berkata...

semoga k hamidah sihat walafiat ye...

bila puan isteri ada breakdown skit mmg encik suami la kena p hantar workshop ;p ... kalau tak siapa lagi kan? takkan la nak ppgl tow truck

MSOM berkata...

Moga-moga begitulah En Azani

MSOM berkata...

SZ,
Susah senang tetap bersama....