Khamis, 22 November 2012

BLOG EX-STUDENT AKU


Aku sebenarnya lupa, sama ada pernah mengajarnya atau tidak, kerana beliau ini termasuk pelajar yang baik, bersopan-santun dan bukan jenis huhahuha macam kebanyakan pelajar yang lain tu. Ayahnya memanglah aku kenal sangat. Kalau ke pekan, mesti jumpa punya. 

Dalam Facebook aku bertanya kepada khalayak FACEBOOK tentang andai saat ini belum wujud lagi Facebook, apa yang saudara-saudari lakukan? Ramai-ramai tu muncullah Izzati Hamimi. Izzati malu-malu kucing nak share blognya tu. Malu,kerana katanya blognya biasa-biasa saja. Tetapi yang aku tengok, blognya bakal meletup tu....


Terpaksalah aku menggogle......dot....dot...dot dan akhirnya terjumpalah blog dia.... Ayuh ....kawan-kawan kita BERTANDANG ke .... >>>kITA BULI dia...



4 ulasan:

wakgelas berkata...

budak2 sekang dh besar dh ayu dh pandey bikin blogg.. eHHHEe

Kayu Manis berkata...

wah nti nak jejak juga..

adibah dan azhan juga ada blog..tapi tak aktif langsung adibah dgn n3 perangai peliknya..azhan dgn game gila2nya...

budak2 la..

izzati hamimi berkata...

cikguuuuu..malu saya..huhuhu
thnx cikgu~ =))

Mat Som Sadona berkata...

Maaflah Izzati,
....Nak cerita banyak-banyak tak ada maklumat nak ditulis. Lain kali kena buat sidang video