Jumaat, 20 Disember 2013

MASIHKAH KAU INGAT AKAN AKU?


Adik-beradik aku banyak kenangan dengan tokoh ini. Di bawah ini lima anak ustaz Zakaria. Menang aku lagi hahahahaha aku 6!


Anak angkat keluarga kami dari Universiti Malaya tahun 80-an.

Nampak agak kurang aktif berfacebook.

Jawapan ringkas beliau itu mengesahkan ustaz inilah yang telah bersama kami pada masa-masa kami sedang teruk selepas dilanda banjir teruk tahun 1984.Beliau seminggu tidur di rumah usang kami. Menelusuri sungai Simpang Kiri. Berborak pagi-pagi. Orangnya pendiam dan kurang bercakap. Orang Perok. 

Beliau merahsiakan jawatannya sekarang. Tetapi aku dapat mengesannya, siap dengan no hpnya.  


Adik-adikku.....kalau pergi Perok, jangan lupa serang rumah Hj Zakaria ni!!!!!!!

Miss Mirror jangan terlepas baca entri ini.




2 ulasan:

mak encik | SZ berkata...

seronok bila usia semakin bertambah ni ... kawan-kawan di seluruh pelusuk negara / dunia!

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Ya Allah!. Abg Zek!.
It's been 24 years since the last time I spoke to him!.

Let him know that I'm now in Jay Bee.