Rabu, 29 Julai 2015

JUG THERMOS HARGA MAMPU MILIK




JUG THERMOS INI DAPAT MENGEKALKAN KEHANGATAN 
DAN MENGEKALKAN SEJUKNYA AIR (UTK HOT AND COLD)

Jika tetamu yang ditunggu-tunggu tidak sampai
Maka Jug Thermos ini sangat sangat-sangat membantu.
Kopi dan teh yang anda buat kekal panas sehingga berjam-jam.

Dalam Dua Saiz

Saiz 2.1 liter (Contoh gambar di atas tu)
Saiz 1.3 liter (contoh gambar di bawah ni)

Besar : Saiz 2.1 liter 
harga Semenanjung RM36 termasuk kos penghantaran
SABAH SARAWAK RM 40 termasuk kos penghantaran


Pilihan warna PINK, UNGU DAN BIRU MUDA.

Kecik : Saiz 1.3 liter
Harga Semenanjung RM 26 harga termasuk kos penghantaran
Harga Sabah/Sarawak RM30 harga termasuk kos penghantaran
  
Pilihan Warna PINK, UNGU DAN BIRU MUDA.

CARA ORDER:
Bank In ke CIMB: NO 

7043 9284 74 

MAT SOM/HAMIDAH

JIKA NAK NO AKAUN BANK LAIN HUBUNGI SAYA


010-3443 880








Mereka sangat gembira dapat memiliki Jug Thermos ini.....

TESTIMONI JUG THERMOS:










Apa lagi hubungi saya:

010-3443 880

2 ulasan:

Umialya berkata...

As salam..
Cam menarik jer, sy nak 1 yg besar, nanti minta tolong Cikgu wakilkan pos untuk rakan, nanti saya masukkan duit & bagi alamat dia.

Akaun Bank Islam ada tak Cikgu?

Mat Som Sadona berkata...

Harap UA....HUBUNGI emel saya matsom@ymail.com
atau hp saya 010-3443 880