Ahad, 16 Ogos 2015

GAJI JANGAN DITUNGGU,NANTI JADI PUNGUK


Dalam ramai-ramai customer tu, ada yang ex sikitlah. Tak nak produk murah macam jug yang aku jual tu. Jadi aku tunjuk jug yang ada harga sikit. Jug Thermos stainss Steel ....pun harga tak mahal....RM78.00 SAHAJA termasuk pos. Sesiapa yang berminat call 010-3443 880




Pemanggang Ajaib Happycall ni berharga RM165 TERMASUK POS...TEBALNYA 8 CM.
LUAS 26 cm x 32 cm. Juga hubungi saya 010-3443 880 jika berminat


Dua hari cuti hujung minggu semalam dan hari ni....aku isi dengan hantar barang-barang yg dipesan customer. Sambil tu ziarah saudara mara yang belum sempat pergi ziarah. 30 SYAWAL BARU ADA KESEMPATAN.




Sambil tu cari hadiah untuk Ili Nabilah yang jauh kat Seoul tu....rasanya tiga empat hari lagi nak diposkan. Hadiah sempena hari lahir dia tu....jangan nangis hari lahir tanpa famili...

Kita jangan tunggu gaji je tiap-tiap bulan. Nanti kita jadi pungguk yang rindukan hujung bulan. Setiap bulan kita tunggu gaji,.....akhirnya sampai tua kita tak pernah rasa seronok. Dengan berniaga sambilan, in sha Allah duit tak pernah putus.....

4 ulasan:

umi alya berkata...

Ok apa jug thermos tu, walaupun murah tapi berkualiti.


Semalam semasa kami wat program sambil adakan jamuan raya, teh o dalam jug tu tahan panas walaupun dah bancuh beberapa jam, harga murah tak penting, kualiti paling utama. Betul tak Cikgu?

Mat Som berkata...

Betullah Ua
Tkasih kerana memberi sokongan padu
hehe

Nor Marshaliza Shaidan berkata...

Btul sy sokong...kalau tggu gaji mmg jadi pungguk rindukan bulan.
Tambah tambah gaji bulan ogos ni...hihi


Jemput singgah blog sy VITAMIN WAJIB MASA TRAVEL

Miss Mirror a.k.a Sam berkata...

Happy birthday to Ila.
To my bro : Moga bisnes terus sukses!.