Rabu, 5 Ogos 2015

KEBATILAN PASTI AKAN LENYAP


Beberapa waktu terakhir ini, kita dikejutkan dengan berita-berita buruk. Dengan pelaksanaan cukai GST yang menyembelih leher-leher kita, nilai ringgit yang menyusut dan integriti kepemimpinan yang sangat diragukan. Lebih aneh lagi konco-konco kejahatan ini cuba menegakkan benang basah. Paling panas isu derma Rm 2.6 billion....Aku tak nak menghuraikan isu ini. Sesiapapun yang otaknya masih waras,pasti akan ketawa terbahak-bahak dengan alasan terbaru ini. Lantaklah ngkorang......aku nak ketawa sampai pagi....Sedangkan ada beratus-ratus keluarga mangsa banjir di Kelantan yang masih berteduh di khemah dan terbiar tak dipedulikan......tiba-tiba senang-senang ada orang derma sebanyak itu kepada insan kamil seperti dia....hahahahahahahah......sejarah baru telah tercatat di negara kita. Kalau Firaun hidup lagi, dia pun akan geleng kepala tengok simamat itu.....

Ingat...ketika ini engkau berkuasa. Dua tahun lagi, sepuluh tahun lagi, engkau tidak akan memegang kuasa itu lagi. Engkau akan dikenang sebagai pemimpin paling teruk pernah memerintah tanah air ini. Kebatilan pasti akan lenyap.


2 ulasan:

Kayu Manis berkata...

Ye bikin pnsssss
walau sibuk tgn memegang sudip, senduk...
Isi dunia ini ttp ambil tahu...apa nk jdi dgn generasi akn dtg entahlh..
bru tgok youtube najib psl duit derma jgn msuk akuan sendiri, itu sblum, skrg ni apa dh jdi...ckp tk serupa bikin..nmpk sgt dia bca jer ucapn tu...bkn dri hti....

nk biar angin berlalu pun tk bleh dh...kna benteras hingga akar umbi..itu pun jgn ada kaki ampu dn bodek...
Najib pun tak taju kewujudan kita ni...haha
kau sapa nk ckp mcm2....
hai pening....kesian anak2 nti...

selamat hari raya cikgu n family

tiga lalat berkata...

mugo2 negara akan tetep aman damai sejahtera sentosa., aminn